رول فوم پلی اتیلن

رول فوم پلی اتیلن

رول فوم های پلی اتیلن در ضخامتهای 2 سانتینتر تا ​15 سانتیمتر در عرضها و رنگهای متنوع تولید می گردد. این رول فوم ها که امکان لمینیت انواع فیلم چاپ شده و ورق متالیز و آلومینیوم بر روی آن را دارا می باشد دارای کاربردهای فراوانی می باشند. رول فوم های پلی اتیلن در صنایع مختلف مورد استفاده می باشد. این رول فوم ها خاصیت جذب صدا ، حرارت و همینطور ممانعت در ورود رطوبت را دارا می باشند. بسیار سبک بوده و در بسته بندی لوله ای بسیار کاربردی و قابل حمل در ابعاد بزرگ می باشند



موارد مصرف رول فوم پلی اتیلن:

1-ساختمان: جهت عایق بندی لای دیوارها و کف بین طبقات و زیر پارکت و همچنین زیر سقف سوله ها و سالنهای مرغداریها بجای پشم شیشه بکار می رود.
2- تاسیسات: جهت عایقکاری لوله ها و کانالهای انتقال هوا و مخازن.
 
3-تشک سازی: از پلی فوم جهت تولید تشکهای طبی و بیمارستانی وتشک خواب (خوشخواب ) و همچنین ساخت تشکهای ورزشی استفاده می گردد.

و همینطور مورد استفاده در صنایه بسته بندی ، صنایع ضربه گیر، عیق حرارتی و برودتی، عایق صوتی و رطوبتی، فوم صداگیر، همینطور در استفاده جایگزین پشم شیشه ، مناسب برای گرمایش از کف ساختمان ها می باشد. دیگر مصارف آن را میتوان ضربه گیر و محافظ در صنایع بسته بندی نام برد و همینطور در صنایع خودرو سازی برای پوشش مناطق مورد نیاز ضربه گیر و الاستیسیته مورد استفاده است. و همچنین به عنوان ضربه گیر در سالن های ورزشی و باشگاه های کشتی مورد استفاده می باشد.

​خط تولید رول فوم پلی اتیلن :

خط تولید رول فوم های پلی اتیلن در شرکت صنعتی فوم البرز این امکان را دارا می باشد که با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات ، سفارشات را در کوتاه ترین زمان آماده نماید

 

رول فوم پلی اتیلن