کارخانه تولید فوم پلی اتیلن

کارخانه تولید فوم پلی اتیلن

کارخانه تولید فوم پلی اتیلن البرز با سابقه ای طولانی در تولید فوم های پلی اتیلن می باشد. این کارخانه با تولید انواع فوم پلی اتیلن این امکان را فراهم میدارد تا با ارائه خدماتی بالا و کیفیتی تحسین برانگیز فوم ها را عرضه نماید. برای رشد و فروش بالای کارخانه تولید کننده فوم پلی اتیلن لازم است تا استاندارد های روز دنیا مد نظر قرار گرفته تا با بهترین کیفیت و قیمت هایی مناسب محصولات برای مشتریان فراهم آیند.

امیدواریم در این راه توانسته باشیم قدمی کوچک در راه رشد و شکوفایی تولید ملی برداریم و کارخانه تولیدکننده فوم پلی اتیلن البرز شما را یاری نماید.

ساخت کارخانه برای تولید انواع فوم پلی اتیلن به زیر بنای مناسب و تشکیلات مربوطه نیاز دارد. دستگاه های تولید فوم از مواد اولیه پلی اتیلنی که اکثرا دستگاه های وارداتی می باشند. این دستگاه ها در چین و تایوان تولید گردیده و از مجاری قانونی وارد کشور می گردند. مواد اولیه مورد استفاده در کارخانه نیز قسمتی در ایران و قسمتی هم وارداتی می باشد. نیروی کار متخصص از مهمترین موارد تولید در کارخانه می باشد و در صورت تبهر در امر تولید فوم کمک بالای در کیفیت بهتر محصول و رشد چشمگیر بازدهی کار را مسبب خواهد شد. تخصص در تولید مهمترین رکن تولید می باشد. تنظیمات دستگاه در شرایط های مختلف آب و هوایی ( فصلی ) و استفاده درست از فرمول های بهینه شده توسط متخصصین همگی دست در دست هم داده تا ما بتوانیم محصولی با کیفیت و با دوام را به شما ارائه دهیم.

مهارت چندین ساله و تجربه ما در امر تولید فوم پلی اتیلن همیشه همراه شماست:

پلی اتیلن البرز با تکیه بر تمامی توانمندیها در کنار شعار بهیود کیفیت قیمت مناسب همیشه تلاش بر آن دارد تا بهینه ترین شرایط را به ارمغان بیاورد. کارخانه ما برای ساخت انواع فوم ها با رنگ های مختلف و ضخامت های متنوع آماده ارایه محصول به شما می باشد.